Strony

Etykiety

wtorek, 31 maja 2016

#68 Pan IPAni. Browar Lotny Trzech Kumpli. VHS

#68 Pan IPAni z Browaru Trzech Kumpli zwanego Lotnym Browarem to Wheat India Pale Ale, o ekstrakcie 16,5%, alko. 6,0% i średniej, przystępnej goryczce, owocowym aromacie cytrusów, mango oraz gruszki i czerwonego jabłka. Ja czułem także lekko miodowe aromaty zapewne związane z utlenieniem, choć nie ma o nich słowa na etykiecie wcale mi nie przeszkadzały w konsumpcji.

Nie będę odkrywał niczego nowego - serdecznie polecam, mimo ceny która korpopijce może złożyć jak scyzoryk i przykryć dywanem. /ja zapłaciłem 9,30 pln/

Byrdzy Fyjny Pywy. Pomysł na pszeniczną ipkę bardzo bliski memu sercu jest.
Polecam.
A VHS ma już 40 lat :... ostatnio mi w oczy wpadła ta informacja...

#TrzechKumpli #BrowarLotny #PanIPAni #DobrePolskiePiwo #VHS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz