Strony

Etykiety

niedziela, 23 kwietnia 2017

AleBrowar Lębork - oficjalne otwarcie

Jako że Docent zbyt często bezczelnie kasuje komenty na swoim kanale (tutaj powinna być emota, że niby taki żarcik, ale nie będzie bo to prawda szczera ;p ) i nie chce mi się przeklepywać po raz kolejny, to zapytam "u siebie":
Czy wszyscy oprócz mnie wiedzą o tym że Arek Wenta rządzi w AleBrowarze, a Bartek Napieraj został "współpracownikiem" ?

Wydawało mi się w moim zaściankowym rozumku, że trzonem browaru są Panowie Bartek i Michał. To Oni wspólnie inicjatywę reprezentowali do tej pory.
Czy Piwna Rewolucja, jak każda inna nie biorąc jeńców zaczyna podążać drogą znaną z historii, a głównym wyznacznikiem staje się rozwój powiązany ze zwykłym zarabianiem hajsu?
Jakoś mi Bartkowa mina w trakcie otwarcia AleBrowaru w Lęborku nie umilała oglądania relacji z tego wydarzenia.
A może ja przewrażliwiony jestem, albo Bartek zjadł wcześniej nieświeży humus..
Pieniądz rządzi światem, a nimi kobiety- w tym przypadku urocza Ładniejsza Połówka Arka :)
I żeby nie było - fajnie że Im się udało, że marzenia się spełniają, że nowy browar -ikona Piwnej Rewolucji- już nie na kontrakcie, a na swoim. Cieszę się, zadowolony jestem...
Ale jakoś tak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz