Strony

Etykiety

czwartek, 15 grudnia 2016

#97 Red IPA | AMBER

Bardzo czerwona Red IPA z Regionalnego, Rzemieślniczego Browaru Amber.

I mimo że w smaku jakby...karmel..i chmielu jakby...mało, to całkiem przyjemnie się je piło.
Przyznaję że tradycyjnie zawartość butelki została przelana do szkła na ostatni dzwonek, ale nie sądzę że miało to kolosalny wpływ na brak aromatu chmielowego.
Szkoda, bo Ambera szanuję...szanuję za podejście do klienta, mimo bądź co bądź dosyć długiego łańcuszka decyzyjno-sprawczego ;)
Jest to jeden z producentów piwa od którego ja w ogóle zaczynałem swoją piwną przygodę, bo masowe piwa nie wchodziły mi nigdy i po prostu ich nie kupowałem.
Co do samego piwa, jedno z czerwieńszych Red IPA jakie miałem w rękach i mimo że spodziewałem się trochę innego płynu w butelce, to wypiłem je z przyjemnością i bez narzekania.
Styl znany, alko 5,8% , ekstrakt 14,5% ibu 45.
Co do opisu na etykiecie sugerującego cytrusy i nuty żywiczne w aromacie i wyraźną goryczkę a w tle nuty słodowe-zasadniczo to bym polemizował...ale nie będę bo lubię Ambera ;)
Zapraszam na film.


#IPA #RedIPA #AMBER #DobrePolskiePiwo

https://youtu.be/X35OnV94GOs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz