Strony

Etykiety

piątek, 28 kwietnia 2017

Małopolska Liga Piwowarów Domowych 2017 - Hefeweizen

Wiedziałem że nie zdążę, ale liczyłem na chłopaków...że może spieszyć się nie będą..
Pierwsze spotkanie Ligi, które odbyło się w Multi Qlti :
 https://dobrepolskiepiwo.blogspot.com/2017/03/maopolska-liga-piwowarow-domowych-runda.html
trwało znacznie dłużej, więc doświadczenie wskazywałoby że i tym razem choć na ogłoszenie wyników uda mi się wkroczyć.
Doświadczenie zawiodło, a ja wpadłem do Tea Time Brew Pub w chwili kiedy stoły świeciły pustkami, za to worki na śmieci były już pełne.
Jednakże fotkę strzeliłem i zwycięskie piwo Krzyśka Chmiela wysępiłem, bo Krzysiek to chłopak miły i swoimi wyrobami chętnie się dzieli :)

Co prawda wyniki zostały podane już na oficjalnym profilu Ligi na Facebooku, lecz niewielka ilość pracy jaką muszę włożyć (sącząc zwycięskiego Hefeweizena Krzyśka) sprawia że pojawią się także tutaj:
1. Krzysztof Chmiel
2. Bogumił Zbroja
3. Paweł Suder
4. Mateusz Haberka
5. Marcin Pająk
5. Piotr Mróz / Piwny Borsuk
6.Browar BK

Oczywiście na FB Ligi dostępne są także zestawienia punktowe piwowarów uczestniczących we wszystkich stylach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz