Strony

Etykiety

sobota, 15 października 2016

Wspomnienie Lata, Browar Piwowarownia

Prawie jak w poszukiwaniu Świętego Grala panie Smakoszu Grzegorzu!

W końcu wpadło mi w ręce. Pożegnanie lata z Piwowarowni w ramach Cracow Beer Academy.
Uwarzone w Szczyrzyckim Browarze Cystersów "Gryf" i co dla mnie najistotniejsze w tym przypadku, według receptury Grześka Sołtysika, którego poznałem czas jakiś temu podczas Krakowskich Bitew Piwowarów Domowych.
Był o tym fakcie zamieszczony wpis na blogu i to zdaje się nie jeden raz nawet ;p
Choćby we wpisie o bitwie w stylu POLSKIE ALE .

piwo, beer, piwowarstwo, craft, kraft

  Ale do rzeczy, do rzeczy...

Piwo to jest reprezentantem jakże szeroko rozpowszechnionego stylu Raspberry India Pale Ale :)
Ekstrakt 15 Blg
Alko 5,3%
IBU 65
W składzie oprócz wody, słodów jęczmiennego i pszenicznego znalazły się także maliny, laktoza i płatki owsiane.
Chmiele to Mosaic, Citra, Magnum, Cascade.
Drożdże US-05.
Słów kilka na temat etykiety która gdzieniegdzie opisywana jako mało czytelna, czy tez mało wyrazista... z własnej nieprzymuszonej woli stwierdzam, że właśnie bardzo czytelna i na półce rzuca się w oczy niczym   Polak na schabowego z kapuchą. Może ja go po prostu wypatrywałem, ale jej styl jest stanowczo niepowtarzalny.
Dla Pani Anastazji Sygi lat 7,5 brawka i pozdrowienia od wujka Roberta ;)
Z kronikarskiego obowiązku, projektem etykiety zajął się Bartosz Koszela lat 23,5. ;)


#piwo #piwowarstwo #beer #beerstagram #instabeer #beerinsta #piwowarownia #kraft #craft #craftbeer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz