Strony

Etykiety

wtorek, 22 marca 2016

Polskie Piwo #57. Kaffir APA. Browar REDEN

Lekkie Thai American Pale Ale, 4,8% alc. 12 Plato ,z dominująca nutą gorzkiej cytryny, konkurującą z owocowym aromatem nowofalowych chmieli. Chłopaki z Redenu  mieli fajny pomysł,bo co jak co ,ale cytryna odświeżyć potrafi jak mało który owoc /a w tym przypadku liście/ .
Tylko że moje podniebienie lekko strajkowało od nadmiaru cytrynowej goryczki i mocnego aromatu leśnych ziół....aaa tak mi się skojarzyło z harcerską piosenką :p .
Oczywiście nie leśnych i nie ziół ,tylko aromatu dużej ilości gorzkiej skóry z cytryny.O ile na samym początku ten ciekawy i niezbyt eksploatowany aromat sprawia fajne wrażenia o tyle po wypiciu połowy butelki staje się uciążliwy i męczący trochę.
Nie mogę powiedzieć,że jestem zawiedziony,bo piwo jest fajne jako ciekawostka i poza dominacją cytryny nawet zbalansowane chmiel-podbudowa słodowa, no ale najpierw trzeba świadomie oddzielić cytrynową nawałnicę od bazowej APY -wiem trochę bez sensu.... i ja tak uważam, może trochę mniej kaffiru i było by ok? Jak dla mnie z tą rześkością i odświeżającym charakterem opisanym na etykiecie....tooo..teegooo....
Ale naprawdę warto spróbować :)

#Kafir #APA #REDEN #PolskiePiwo #DobrePolskiePiwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz